Flowers - Krystyna Mirek Recenzja 

Autor: Krystyna Mirek 
Tytuł: Flowers 
Wydawnictwo: Luna
Data wydania: 2023.06.14
Ilość stron: 320
Ocena: 6/10













                            Opis:

Ona jest żoną prezesa, wspaniałego mężczyzny. On młodym adwokatem, który właśnie odniósł pierwszy zawodowy sukces. Spotkali się przypadkiem, daleko od domu, nawet nie znali swoich imion. Oboje mieli tajemnice i znajdowali się na życiowym zakręcie. Chcieli sobie tylko trochę pomóc, pocieszyć i udzielić wsparcia. Sądzili, że nigdy więcej się nie zobaczą. 

Violę i Kamila od pierwszego momentu połączyło niezwykłe przyciąganie. Ich miłość nie tylko nie ma szans, by zaistnieć, nie tylko jest ryzykowna, lecz niesie dla nich realne zagrożenie. Oboje mogą stracić wszystko, co dla nich najważniejsze.

Historia o odwadze i szukaniu prawdy, bez których nic w życiu nie może się udać.













              Spotkali się przypadkiem. Nie znali swoich imion, a połączyło ich przyciąganie, silne niczym magnez. Viola dom i cudownego męża. Kamil pnie się po stopniach kariery adwokackiej. Czy kobieta jest naprawdę szczęśliwą mężatką? Jaką tajemnice skrywa Kamil?
           " – Pamiętaj, że kobieta nie powinna się bać własnego męża!

— Tak, wiem."
Naprawdę byłam pełna uznania dla głównej bohaterki, jeśli chodzi o jej małżeństwo. Pascal swoją postawą sprawiał, że mia­łam ochotę chronić Violę, bo to, co wyprawiał, podnosiło mi ciśnienie. Powiem wam szczerze, że nie żywiłam do niego pozytywnych uczuć. W sumie nie dziwię się kiedy poznałam jego rodzinę, ale to go nie usprawiedliwiało jego postępowań w żaden sposób. 
               Ta historia jest bardzo ważna, ponieważ porusza bardzo ważny temat. Mianowicie relację i życie z osobą narcystyczną. Nie żałuję, że przeczytałam Flowers. Podobało mi się, ale nie było tak, że bym o niej rozmyślała, bo czegoś mi tu zabrakło.




Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Luna.

Komentarze

Popularne posty