Wywiad z Katarzyną Kuberą, autorką książki "Uwieść ochroniarza" 



Hej kochani, witam was w kolejnym poście w, którym przedstawię wam wywiad z autorką znanej i dosyć popularnej książki na Wattpadzie. 🙈🤷‍♀️❤️😘
Więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam.

Książkoholiczka:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

Katarzyna Kubera:
Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od Wattpada.  Znalazłam kiedyś tę aplikację i stwierdziłam, że spróbuję

Książkoholiczka :
2. Co cię skłoniło do napisania "Uwieść ochroniarza"? 

Katarzyna Kubera:
Tak naprawdę wcale nie planowałam pisać tej książki. Pierwotnie była to cześć trzecia z cyklu o rodzeństwie. Te dwie pierwsze to były bardziej opowiadania, nie nadawały się do druku, aktualnie są wycofane z aplikacji, w każdym razie czytelniczkom tak się spodobała postać Clarka, że postanowiłam stworzyć i o nim historię. Nigdy nie miałam w planie ochroniarza. Jak się okazało, ta historia spodobała się najbardziej, bijąc poprzednie na głowę.

Książkoholiczka:
 3. Co było twoją inspiracją do napisania historii Clarka i Julliet ?

Katarzyna Kubera:
Nie pamiętam bym miała jakąkolwiek inspiracje. Pomysły tworzą się w mojej głowie. 

 Książkoholiczka:
4. Czy napisanie książki "Uwieść ochroniarza" stanowiło dla ciebie wyzwanie? 

Kataryna Kubera:
Nie. Bardzo lekko pisało mi się tę historię. Pisałam ją dla zabawy, dla odreagowania. Nie miałam wtedy parcia na wydanie, więc szło naprawdę gładko. 

Książkoholiczka:
5.Jak to się stało, że wydałaś książkę? 

Katarzyna Kubera:
Dostałam informację z wydawnictwa, że wstępnie są zainteresowani tytułem. Gdy okazało się, że książka spełnia ich oczekiwania, postanowiłam spróbować.  

Książkoholiczka:
6. Wiem, że trudno jest wydać książkę. Masz jakąś może radę dla tych, którzy by chcieli wydać książkę?

Katarzyna Kubera:
Radziłabym budować swoją społeczność w internecie. Prowadzić bloga, instagrama, konto na wattpadzie – cokolwiek związanego z książkami, co na starcie będzie dodatkowym plusem w wydawnictwie. A taka społeczność to potencjalni nabywcy książki, a więc dla wydawnictwa sygnał, że książka będzie miała lepszą sprzedaż. Wydawnictwo to firma, i oprócz treści liczy się dla nich aktywność i wpływy autora. Z takim zapleczem będzie z pewnością duuuuuużo łatwiej. 

Książkoholiczka:
5. Co możesz powiedzieć o Clarku i Julliet? 

Katarzyna Kubera:
Lubię ich. Chociaż momentami mnie denerwowali

Książkoholiczka:
6.Co sądzisz o ojcu Julliet?

Katarzyna Kubera:
Powinien trochę bardziej się postarać jako ojciec. 

 Książkoholiczka:
7. Czy masz jakiś ulubionych i znienawidzonych bohaterów książki "Uwieść ochroniarza"?

Katarzyna Kubera:
W sumie to nie. Każdy charakter w książce powstaje w jakimś celu. 


Książkoholiczka:
8. Jak to się stało, że, zaczęłaś pisać na Wattpadzie? 

Katarzyna Kubera:
Byłam zaciekawiona opiniami, które mogły się pojawić pod moją powieścią. Sprawdzić się anonimowo.  

Książkoholiczka:
9. Co możesz powiedzieć o głównych bohaterach i pobocznych? 

Katarzyna Kubera:
Że każdy z nim miał swój ważny dla książki moment. 


Książkoholiczka:
10. W twojej książce występuje się wątek miłosny, problemów rodzinnych, mafijny i narkotyków. Czy było trudno wpleść te wszystkie wątki do tej książki? 

Katarzyna Kubera:
Nie, to wyszło naturalnie. 

Książkoholiczka:
11. Co możesz powiedzieć o relacji i budującym się uczuciu pomiędzy głównymi bohaterami?

Katarzyna Kubera:
Relacja ta była trudna, bo oboje byli od siebie bardzo różni. Była to też zakazana miłość. Jedno chciało, drugie nie mogło. Jednak wkradło się pomiędzy nich pożądanie i to ono zaczęło rządzić.   

Książkoholiczka:
12. Czy główni bohaterowie byli wynikiem twojej inspiracji czy twoją inspiracją ?

Katarzyna Kubera:
Byli całkowicie wytworem mojej wyobraźni. 

 Książkoholiczka:
13. Jak dla ciebie wyglądała przygoda, jak się bawiłaś z "Uwieść ochroniarza"?

Katarzyna Kubera:
O rany, naprawdę świetnie się bawiłam, pisząc tę powieść. To zasługa wattpada i możliwości stałego kontaktu z czytelnikami. To, że ludzie tam komentują, to jest naprawdę świetna sprawa. Czasem komentarze doprowadzały mnie do łez śmiechu. Ileż to razy z niecierpliwością sprawdzałam, czy ktoś znów skomentował :-)

 Książkoholiczka:
14. Jak masz na imię ?

Katarzyna Kubera:
Kasia. Tylko nazwisko jest zmienione. Nie czułabym się dobrze, gdyby ktoś zwracał się do mnie nie w moim imieniu. Katarzyna Kubera to też nazwisko mojej prababci.

 Książkoholiczka:
15. Czym się zajmujesz na co dzień? 

Katarzyna Kubera:
Razem z mężem prowadzimy rodzinną działalność, a także pod własnym nazwiskiem jestem aktywna w sieci (stąd pseudonim). 

Książkoholiczka:
16. Jakie są Twoje zainteresowania? Co lubisz robić w wolnym czasie?

Katarzyna Kubera:
Wychowuję dwójkę synów, bardzo lubię gotować, chodzić po górach, czytać książki. 

 Książkoholiczka:
17. Jakie są twoje ulubione książki, gatunki ?

Katarzyna Kubera:
Czytam głównie romanse, literaturę obyczajową. Nie gardzę też dobrym thillerem.

Książkoholiczka:
18. Jakie są twoje ulubione wątki/ jakie wątki w książkach lubisz?


 Katarzyna Kubera:
Najbardziej lubię wątek od nienawiści do miłości i to chyba on będzie się u mnie przewijał najczęściej. Fajnie jak są też książki o przyjaciołach, czyli od przyjaźni do miłości. 

Dziękuję ☺



I to koniec kolejnego wywiadu kochani, ale nie martwię się, to nie jest ostatni. Dajcie znać czy lubicie wywiady i czy chcecie że by było ich więcej.
W zakończeniu
Chciałabym jeszcze raz podziękować Katarzynie Kuberze za poświęcony mi czas i możliwości udzielenia wywiadu ponieważ nie każdy wyraża zgodę.



Komentarze

Popularne posty