Consolation - Corrine Michaels
Autor: Corrine Michaels 
Tytuł: Consolation 
Wydawnictwo: szósty zmysł
Ilość stron: 302 
Cykl: Consolation duet ( tom 1)
Ocena: 7/10


                           Opis:

Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem.
Nawet nie byłam nim zainteresowana.
Był najlepszym przyjacielem mojego męża – zakazanym owocem.Tyle że mój mąż nie żyje, a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama.
Jedna wspólna noc zmienia wszystko. Teraz muszę zdecydować, czy naprawdę go kocham, czy jest dla mnie tylko nagrodą pocieszenia.
Znakomita powieść dla fanek Colleen Hoover. Poruszająca historia, którą pokochały tysiące czytelniczek!
Uzależniająca. Intensywna. Emocjonująca.
To opowieść o złamanych sercach, tęsknocie, słodko-gorzkim smaku zakazanego owocu.
Porywająca. Wzruszająca. Chwytająca za serce.
Tej historii nie zapomnisz. A kiedy poznasz jej zakończenie, będziesz marzyć o tym, aby natychmiast poznać jej dalszy ciąg!






Natalie traci męża, który był komandosem SEAL. Kobieta pogrąża się w rozpaczy. Tylko najlepszy przyjaciel, jej zmarłego męża, również komandos pomaga jej i troszczy się o nią tak jak jej najlepsza przyjaciółka Reanell. Natalie jest świeżo upieczoną mamą. Ma kilkumiesięczną córeczkę, Aarabelle. Kiedy Natalie dowiaduje się o zdradzie Aarona,który na dodatek okazuje się, że spodziewał się dziecka z inną kobietą jej idealne życie zaczyna się łamać na drobne kawałeczki "Miałaś romans z Aaronem? - wypluwam z siebie pytanie, nie bardzo  wiedząc czy chcę poznać odpowiedź. Każdy mięsień w moim ciele zastyga w oczekiwaniu na jej odpowiedź.
- Byliśmy w sobie zakochani - mówi powoli a po policzku spływa jej łza.
Moje serce pęka."To było tak mocne jakbym wypiła litr ginu.
Myślę, że już dość powiedziałam o fabule. Więc przejdę do bohaterów. Cieszę się, że narracja jest prowadzona z perspektywy Liama jak i Natalie, dzięki czemu możemy poznać ich myśli.
Jeśli chodzi o głównych bohaterach, Natalie i Liama, to są oni bardzo prawdziwi. Główna bohaterka nie jest irytująca a główny bohater nie jest tak do końca nie czułym playboyem i bad boyem. Jeśli chodzi o bohaterów pobocznych takich jak np.: Aaron, muszę powiedzieć, że go lubiłam do czasu aż się nie okazał kłamcą i totalnym dupkiem. Natomiast przyjaciółka Natalie, Reanell, jest dobra, pomocna i wogle jest dobrym wzorem przyjaciółki np.: pomagała Lee przy Aarabelle, pocieszała przyjaciółkę, kiedy ta dowiedziała się o zdradzie męża.


Komentarze

Popularne posty