Bad Teacher - Kinga Litkowiec 
Agata Sobczak

Autor: Kinga Litkowiec 
Agata Sobczak 
Tytuł: Bad Teacher 
Wydawnictwo: Waspos 
Ilość stron:299
Ocena:6/10
                            Opis 


To moje kolejne spotkanie z tą autorką ale w duecie. To nie jest romantyczna miłość pomiędzy dwójką ludzi. To płomienny, brutalny, zakazany, mocny romans pomiędzy nauczycielem a uczennicą.
Chris Evans jest szefem firmy i przyjmuje posadę na zastępstwo w prestiżowym liceum w Nowym Jorku. Jest dominantem. On twierdzi, że nie ma serca i nie wierzy w miłość. Tym dowodem jest Veronica. Mężczyzna od samego początku się o nią troszczy i nawet w kilku momentach sam mówi i przyznaje przed sobą, że"Jest moja - odpowiadam stanowczo.- Nie jest moją sub, jest moją kobietą.
- Co w niej takiego jest ? Do niedawna byłem pewien, że szukasz nieistniejącego ideału.
- Wszystko - zbywam go i wracam do pracy."
"Popatrz na mnie - mówię spokojnie. Powoli unosi głowę. - Wiesz, że bardzo cię kocham - pytam, gdy nasze spojrzenia się krzyżują. W odpowiedzi kiwa głową starając się ukryć uśmiech. - Idź do sypialni".

Veronica Jones jest uczennicą w prestiżowym liceum. Wchodzenie w romans z nauczycielem i to w relacje bdsm i ma być jego uległą jest jeszcze bardziej nie moralny.
Dziewczyna powoli zaczyna czuć do niego coś więcej ale to ignoruje. Dziewczyna ma pełną rodzinę i kochających rodziców w przeciwieństwie do jej ukochanego.

To by było na tyle.
Naprawdę polecam chociaż nie jest to waniliowy związek pomiędzy dwójką ludzi. 



Komentarze

Popularne posty