Miss independent - Joanna Balicka


Autor: Joanna Balicka
Tytuł: Miss Independent 
Rok: 2020
Wydawnictwo: niezwykłe 
Ilość stron: 486
Ocena:7/10

                              Opis:

„Dziecinko, to zabawne, nie zdajesz sobie sprawy z tego, kim ja jestem”.
Pierwszy tom serii z motywem gorącego romansu biurowego i fenomen Wattpada!
Sophia Cole, dwudziestojednoletnia studentka zarządzania, otrzymuje niepowtarzalną okazję odbycia stażu w International Finance Center, potężnym holdingu finansowym w Nowym Jorku.
Prezesem wielopokoleniowej korporacji jest dwudziestosiedmioletni Bryson Scott, multimilioner, obiekt pożądania każdej kobiety i najbardziej wpływowy mężczyzna w Stanach Zjednoczonych.
Mężczyzna traktuje kobiety przedmiotowo. Nie bawi się w uczucia i zobowiązania. Nikt jednak nie wie, że dla niego to nie jest tylko styl życia. Bryson wykorzystuje seks jak używkę, która pozwala mu zapomnieć o mrocznej przeszłości.
Kiedy na jego drodze staje pyskata, młoda studentka, mężczyzna myśli, że właśnie znalazł kolejną zabaweczkę. Nie ma pojęcia, że ta dziewczyna nie ma zamiaru brać udziału w jego gierkach, dopóki nie będą na jej własnych zasadach.



To nie jest zwykły romans biurowy.
Bryson Scott jest prezesem wielkiej korporacji a Sophia jest zwykłą stażystką. Kiedy mężczyzna widzi ją po raz pierwszy nie może o niej zapomnieć. On jest Bogiem seksu i postacią publiczną a ona jest zwyczajną dziewczyną. Pojawiają się tu też problemy rodzinne jak i narkotyki.
Bryson ma skomplikowaną relację z ojcem. Bryson bił bity przez ojca. Znęcał się nad jego matką. Ponadto był fatalnym ojcem, mężem i hipokrytą.
"Ukrywałeś to przede mną - zaznaczyłem zaciskając pięść
- Cały czas pierdolisz się z innymi, może któreś z tych dziwek też zrobiłeś dzieciaka, co? - Nie potrafiłam powstrzymać tego w sobie.
Szybko pożałowałem. Czując piekący po uderzeniu policzek przechyliłem głowę do boku i zacisnąłem szczękę. Przesunąłem językiem po wnętrzu ust. Poniekąd byłem na to przygotowany.
- Nie każ mi tego zrobić ponownie mruknął".
Ponadto jest dominantem czego są dowody sceny seksu bdsm"-Ukarzesz mnie - spytała niewinnym głosem.
- O tak cholera,tak ci złoję ten piekielnie seksowny tyłeczek, że następnego dnia nie usiądziesz ani na chwilę. - Złożyłem obietnicę z akcentem groźby.
- Och... tak, proszę" Tak pokazuje uczucia do kobiet, ponieważ był zdradzony przez swoją ukochaną, Julię, która go zdradziła. Jeśli chodzi o relacje głównych bohaterów "Nie dotykaj mnie - sapnęłam, nie zdając sobie sprawy, że łzy mimowolnie spływają mi po twarzy. Nie mogłam z tym walczyć.
- Wyjdź.
- Sophia... - szepnął, próbując złapać mnie za dłoń ale, odtrąciłam go. - Skarbie
- Powiedziałam wyjdź!" to moim zdaniem Bryson nie kochał Sophie  ponieważ miał panienki na jedną noc i nie bawił się w związki, przykładem jest Suzanne, dziwka, którą najpierw pieprzył Steven a potem sam Bryson oraz Amanda.
Jeśli chodzi o bohaterów pobocznych to naprawdę polubiłam przyjaciela Brysona, Christiana, bo mało kto ma takich oddanych przyjaciół. To samo mogę powiedzieć o Elenie i Shawnie, przyjaciołach Sophie.
Zniecierpliwiością czekam na drugi tom i wielkie brawa dla autorki.

Pozostałe cytaty:

"- Brysonie... - Przełknęłam ciężko ślinę stawiając nepewnie kroki.
- Kocham cię - jego słowa sprawiły, że mimowolnie się uśmiechnęłam."





Komentarze

Popularne posty