Hej kochani przed wami kolejny wywiad z autorką bestsellerów w Polsce, K.N.Haner

Bookalcoholic and is writer:

1)Co możesz powiedzieć o matce Nathana?

K.N.Haner:


Matka Nathana jest byłą supermodelką, która ma wiele tajemnic. Największą z tajemnic jest to, kto jest ojcem jej syna. Kobieta przez długie lata to ukrywała, nie chciała, by Nathan wiedział, że jego ojcem jej człowiek z którym on jest w konflikcie. Wydaje mi się, że to bardzo ciekawa postać i wnosi dużo do fabuły. Dzięki niej też poznajemy nieco inną twarz Nathana.

Bookaholic and writer:

2)Co możesz powiedzieć o Blaku Woodzie( ojcu Nathana)

K.N.Haner:

Niezły z niego agent! Bawidamek, podrywacz, pewny siebie, nielubiący sprzeciwu samiec alfa. Nathan wdał się w niego w stu procentach, choć nie potrafił się do tego przyznać.


Bookaholic and writer:

3)Co możesz powiedzieć o głównych bohaterach, Nathanie i Kalinie?

K.N.Haner:

Kalina i Nathan to jedna z moich ulubionych książkowych par. Trochę taka współczesna wersja Kopciuszka, ale ich historia jest o wiele bardziej skomplikowana i słodko-gorzka.

Bookaholic and writer:

4)Co możesz powiedzieć o bohaterach pobocznych, Edwardzie(Edzie), Sabrinie, Kate i prawniku Nathana?

K.N.Haner:

Najważniejszą z tych postaci jest Sabrina. Cudowna, rezolutna dziewczynka, która skradła serca moich czytelniczek. Edward to postać poboczna, próbował nieco namieszać, ale mu się nie udało. Kate, to niezła zagadka i bardzo, bardzo zła kobieta. A prawnik Nathana to tylko prawnik, i jego przyjaciel od wyciągania z kłopotów - nie rozwinęłam jego wątku, choć może zasługiwał na więcej uwagi?

Bookaholic and writer:

5) Czym się zajmujesz na co dzień?

K.N.Haner:

Od dwóch lat zajmuję się tylko pisaniem, to moja praca, mój zawód i pasja jednocześnie :)

Bookaholic and writer:

6) Czym się interesujesz, jakie jest twoje hobby?

K.N.Haner:

Oprócz pisania, które sprawia mi ogrom przyjemności, lubię gotować - to także mnie relaksuje.

Bookaholic and writer:

7) Czy od zawsze marzyłaś o byciu pisarką czy stało się to niespodziewanie?

K.N.Haner:

Nigdy o tym nie marzyłam, przygoda z pisaniem zaczęła się niespodziewanie, ale ja nie wierzę w przypadki. Tak najwidoczniej musiało być.


Bookaholic and writer:

8) Czy napisanie tej serii stanowiło dla ciebie wyzwanie czy była to czysta przyjemność ?

K.N.Haner:

To była czysta przyjemność, choć chwilami klęłam sama na siebie, gdyż pisanie w narracji trzecioosobowej było dla mnie nie lada wyzwaniem.

Bookaholic and writer:

9) Czy miałaś inspirację do napisania tej historii?

K.N.Haner:

Inspiracją było po prostu życie. Motyw sponsoringu jest bardzo ciekawy, zwłaszcza dla erotyków/romansów, a ja chciałam przedstawić taką historię nieco inaczej. Po swojemu :)

Bookaholic and writer:

10) Masz jakąś radę dla tych, którzy chcieliby wydać książkę?

K.N.Haner:

Cierpliwość, ciężka praca, pokora. Każdy z nas musi przejść własną drogę do sukcesu. Zbyt szybka "kariera" nie wróży niczego dobrego.

Bookaholic and writer:

11) Czy planujesz kontynuację serii Sponsor, serii Mafijnej czy innej serii?

K.N.Haner:

Tak, planuję kilka kontynuacji, w 2021 ukaże się kontynuacja Morfeusza, Złego miejsca, Na szczycie i Skandalu :)

Komentarze

Popularne posty