Sto osiemdziesiąt stopni - Darcy Trigovise 



Autor: Darcy Trigovise
Tytuł: Sto osiemdziesiąt stopni
Wydawnictwo: Waspos
Data premiery: 2020.06.01
Cykl: #1Liczby Przeznaczenia 
Ilość stron : 256
Ocena: 10/10

                          Opis:



Aranżowane małżeństwo. Czy może być szczęśliwe i się udać???
Dla Samanthy naszej głównej bohaterki nie ma rzeczy niemożliwych. Jest optymistką.
Natomiast Nathaniel jest zimnym, oschłym pracoholikiem. Dla swojej żony potrafił być też chamem, bucem i totalnym dupkiem i idiotą. Dowodem są pełne humoru kłótnie między nimi, uśmiałam się przy nich tak, że płakałam ze śmiechu"- Nigdzie nie idę, to nasza sypialnia!
- Nie interesuje mnie to, masz wyjść! Śpij w pokoju gościnnym albo nie wiem, jak dla mnie możesz nawet spać w budzie dla psa!
- Nie mam budy ty jędzo!
- Jak mnie jeszcze bardziej wkurwisz, to ci sama ją zbuduję! Wypad!"
Chociaż przyznam, że Nathaniel sam sobie na to zasłużył.
Ta dwójka jest jak ogień i woda. Są tak różni, że się wypełniają miedzy sobą.
Jeśli chodzi o bohaterów pobocznych to uwielbiam Leo, Ryana, Chloe i Ave ale nie pałam sympatią do Amandy i Sylvi. Głowni bohaterowie są świetnie wykreowani i bez nich ta książka nie była by tak świetna to samo tyczy się bohaterów pobocznych.
To najlepsza komedia romantyczna i romans jaki w życiu to przeczytałam bo erotyki em nie można tego nazwać moim zdaniem.  

Komentarze

Popularne posty