Hej kochani!!! Dzisiaj wywiad z Aleksandrą Możejko, autorką, która jest debiutantką  z Wattpada. A mówimy o Córka mafii Tom 1. Elena




Bookalcoholic and writer:
1) Czy miałaś jakąś inspirację do napisania tej historii?

Aleksandra Możejko:
Historia Eleny i Gabriela sama do mnie przyszła pewnego dnia. W sumie to kończyłam jedno z moich opowiadań na Wattpad i oni się tam pokazali gościnnie 😁

Bookalcoholic and writer:
2) Czy są tu sytuację z twojego bądź życia kogoś innego czy to czysta fikcja?

Aleksandra Możejko:
Zdecydowanie moja szalona wyobraźnia.

Bookalcoholic and writer:
3) Co sądzisz o Elenie i Gabrielu głównych bohaterach?

Aleksandra Możejko:
Jestem w nich zakochana. I myślę że udało mi się ich opisać tak jak właśnie chciałam.

Bookalcoholic and writer:
4) Czy uważasz, że Gabriel kochał Elene, bądź może to było po prostu pożądanie? Jaki miał do niej stosunek?

Aleksandra Możejko:
Myślę, że jak każdy mężczyzna musiał dorosnąć do tej miłości😉

Bookalcoholic and writer:
5) W moim odczuciu Elena kochała Gabriela aczkolwiek bała się do tego przyznać. Jakie jest twoje zdanie?

Aleksandra Możejko:
Elena wiele przeżyła i tak na prawdę to dzięki dobroci Gabriela zobaczyła, że życie może być inne. Każdy człowiek na początku boi się i abyśmy mogli się otworzyć  potrzebujemy czasu. I to właśnie on jej dał.

Bookalcoholic and writer:
6) Czy napisanie historii o Gabrielu i Elenie oraz Tomasa i Olivi stanowiło dla ciebie wyzwanie?

Aleksandra Możejko:
Nie zdecydowanie cudownie się bawiłam pisząc ich historie.

Bookalcoholic and writer:
7) W książę mamy motyw przemocy domowej i znęcania się nad kimś z rodziny czyli Marco znęcał się nad Eleną. Jakie jest twoje zdanie?

Aleksandra Możejko:
Dante nie Marco zmieniałem mu imię haha 😂 moje zdanie jest jasne Stop przemocy i to co go spotkało pokazało co myślę o osobach które się znęcają.

Bookalcoholic and writer:
8) Jakie są twoje ulubione gatunki książek?

Aleksandra Możejko:
Romanse zdecydowanie ale moja ukochana książka jest Harry Potter 😁

Bookalcoholic and writer:
9) Jak zaczęłaś przygodę z Wattpadem? Masz jakieś rady dla tych, którzy chcieliby wydać książkę?

Aleksandra Możejko:
Koleżanka mi pokazała tę stronę. I czytałam na początku pracę innych. Później stwierdziłam, że mam pomysł. Coś co fajnie by było przelać na papier. I tak się zaczęło haha Rada jest jedna. Pisz jeśli sprawia Ci to radość 😂

Bookalcoholic and writer:
10) Jeśli chodzi o pierwszy tom serii. Jakie były twoje odczucia, emocje podczas pisania tej historii i serii?

Aleksandra Możejko:
Każda seria jest inna. Każdy z par jest tak inny od siebie, że sprawiało mi to radość. Plus każda czas osobno jest fajna ale jeśli się połączy 3 tomy to zobaczycie coś fajnego 😍 ale ciiii.

Bookalcoholic and writer:
11) Masz jakieś rady jeśli chodzi o pisanie?

Aleksandra Możejko:
Tak jak wcześniej pisałam. Ma ci to sprawiać radość. Nie przejmuj się niczym ani nikim. Jeśli ty jesteś zadowolony zadowolona to tylko to się liczy🤩.

Bookalcoholic and writer:
12) Jakie jest twoje hobby? Co lubisz robić w wolnym czasie?

Aleksandra Możejko:
Czytać, pisać i ogólnie być w domu.

Bookalcoholic and writer:
13) Czy Gabriel mógłby zdradzić, zdradzać Elene???

Aleksandra Możejko:
Zdrada nigdy w życiu!! Gabriel był twardym facetem który potrafi zabić kogoś bez mrogniecia okiem ale przy Elenie był zupełnym przeciwieństwem. 


Komentarze

Popularne posty