Jak rozpocząć współpracę z wydawnictwami i jak do tego dojść?




Jak rozpocząć współpracę z wydawnictwami i jak do tego dojść?
Od razu zaznaczam są dziewczyny, które mają więcej obserwujących i tp i jeśli chcecie do nich napisać to ok jeśli wam moje rady nie pomogą...

1)Generalnie w moim przypadku było tak, że zaczęłam wstawiać posty z cytatami i okładkami jak teraz ale to nie były wielkie rzeczy. Generalnie pierwszą szansę dostałam na bycie recenzentem "Towarzyszki mafii" Ingi Juszczak i potem z wydawnictwa muza "Konstandina" oraz "Porachunki. Grzechy mafii".Magdaleny Winnickiej i potem się rozkręciło. I tak dostawałam rady od blogerek i autorek za, które jestem wdzięczna i z niektórymi mam kontakt do dziś a moim zdaniem to ogromnie ważne żeby się razem trzymać i wspierać.

2) Dostałam radę, że mam obserwować innych i to pomogło i nadal pomaga.

3) Kontakt z innymi blogerami i blogerami, pomaganie sobie, przyjaźnie, rady: logo, udostępnianie w relacjach postów i relacji innych osób, komentowanie, wiadomości i kontakt to moim zdaniem jest naprawdę ok bo chyba my blogerki i blogerzy musimy się wspierać tak jak autorów i też wydawnictwa.

4) Generalnie jeśli chodzi o posty:
- ciekawe
- Nie nawalone co chwilę grafiki zrobione przez innych blogerów, blogerki, patronki i wydawnictwo, uwierzcie też mi się zdarza je wstawiać ale jak widzicie staram się mniej i robię o wiele więcej sama moim zdaniem: robię grafiki z cytatami oraz z muzyką.

5) Jeśli chodzi o maila do wydawnictwa przedstawiam jakie ja dostałam rady:
- ciekawy
- musi zawierać coś o was, jakie gatunki lubicie, preferujecie i czytacie
- co wyróżnia was na przykład z innych blogerów

6) Jeśli chodzi o pisanie recenzji:
- każdy popełnia błędy ortograficzne, stylistyczne i interpunkcyjne i tak dalej, nawet ja je popełniam więc nie bójcie się ich popełniać.
- Możecie kogoś się poradzić, sprawdzić w słowniku ortograficznym albo w innym albo w słowniku w internecie
- każdy musi wyrobić swój styl

- piszcie prawdę i od serca o raz co tak naprawdę czujecie, sądzicie i myślicie 

To by było na tyle...
Jeśli coś mi się jeszcze przypomni to dam znać.




Dziewczyny, blogerki i tp, które mi pomogły:


@angelikaserweta
@zlotowlosa.i.ksiazki
@zaczytana_mama86
@piekielnie_grzeszne_ksiazki
@oczytana_ania
@perfekcyjnie_zaczytana
@snieznooka
@diabolus_einm_legis
@sandra_biel
@bookmi.forever
@uwielbiam_czytac
@ksiazka_w_sznurkach
@swiat_ksiazkowy_mali
@kulturalna_szafa
@alaizabel.yt
@dark_romance_books



To by było na tyle. Gdy mi się coś przypomni dam znać. 




Komentarze

Popularne posty