Król Demonów - Elizabeth Brigds Recenzja 

Tytuł: Król Demonów. Wezwanie Lucyfera 1
Tytuł oryginału: Demon King 
Cykl: Claimed By Lucifer#1
Autor: Elizabeth Briggs 
Data premiery: 2021.04.14
Wydawnictwo: Kobiece 
Ilość stron: 308
Ocena: 7/10






                           Opis:


Zawarłam pakt z diabłem. Teraz ON uważa, że należę do niego.

Kiedy moja najlepsza przyjaciółka zaginęła w Las Vegas, wiedziałam, że tylko jedna osoba będzie w stanie mi pomóc. Lucas Yfer, playboy milioner, król Miasta Grzechu i… diabeł we własnej osobie.

Jest mroczny, niebezpieczny i zabójczo przystojny. Ach, no i jest złem wcielonym. Muszę przystać na jego warunki. Jestem zdesperowana. Ale kiedy zawierasz pakt z diabłem, nie ma odwrotu. Od teraz jest właścicielem mojego ciała przez siedem nocy pełnych grzechu. Co gorsza, posiada również moją duszę – na całą wieczność.

Jestem Persefoną wezwaną przez Hadesa i nie mam innego wyboru, jak tylko zejść do podziemi i zostać jego mroczną królową. Czy tli się jeszcze jakieś światło w tym czarnym sercu? A może pochłonie mnie jego ciemność?




Uwaga mogą być spoliery !!!


To moje pierwsze spotkanie z  Elizabeth Briggs   i się nie zawiodłam. Czy mi się podobało?

Wszystko zaczyna się kiedy Hannah pojawia się w penthouse Lucasa Yfera, bossa mafi Las Vegas i diabła w postaci. Zrozpaczona prosi go o pomoc i ją dostaje ale nie ma nic za darmo.

Jeśli chodzi o fabułę To erotyk z wątkiem paranormalnym. Autorka świetnie przestawiła tu kolejną wersję mitu o Persefonie i Hadesie i nie tylko. Pojawiają się tu postacie biblijne i zarysy religi chrześcijańskiej: Adam i Ewa, archanioł Michał Lucyfer oraz demony i upadli, niebo i piekło. Naprawdę ciekawa fabuła i dużo akcji.



Hannah, piękna dwudziestoletnia kobieta.
Jest kwiaciarką i wiedzie normalne życie ale jeszcze nie wie kim jest. Bohaterka jest odważna, dobra i ciepła to jak troszczy się o Lucasa tytułowego Lucyfera jak i innych.

Lucas Yfer, Lucyfer
Był opiekuńczy, to jak opiekował się Hannah i kiedy trzymał ją na rękach w locie chwytało za serce oraz to jak ją obronił przed smokiem, zmiennokształtnym który próbował zaatakować ich w w samolocie i za co ma u mnie duży plus. To jak ją chronił i stawiał na pierwszym miejscu było po prostu słodkie n.p: kazał jej zostać w bibliotece a sam z Azazel, Aamodeuszem i innymi zajął się walką z demonami i upadłymi.

Jeśli chodzi o relacje pomiędzy głównymi bohaterami jest ona ciepła, gorącą namiętna, czuła bo są tu uczucia ale też jest tragiczna: Lucas pieprzył ją w apartamencie przy szybie tak, że ich nagie ciała mogli widzieć ludzie z innych biurowców albo to jak zrzucił wszystko z biurka i zaczął ją pieprzyć na blacie albo ona wyszła z inicjatywą z pocałunkiem. Niestety nic nie trwa wiecznie.


Jeśli chodzi o innych.
Azazel i Jofier i Aamodeusz polubiłam ich bardzo. To jak Azazel ja broniła i ją chroniła i przez to oberwała.
A Jofier też była moim zdaniem pozytywna bo porwała Hannah od Lucasa tylko po to żeby ją chronić bo to siostry.

Natomiast Gadriel był po prostu podły i był psychopatą.



Nie mogę wam już nic powiedzieć bo będzie wiedzieli już zakończenie ani tak już wam za dużo zdradziłam. Podsumowując naprawdę polecam i sięgnijcie po to jeśli czytaliście po jeśli na przykład: serię Upadli. Jak nie czytaliście to tak czy siak jeśli lubicie romanse i erotyki z wątkiem paranormalnym to czytajcie. 



Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Kobiecemu. 



Komentarze

Popularne posty