Russian Devil- Cordelia Frost Recenzja

Autor: Cordelia Frost
Tytuł: Russian Devil
Wydawnictwo: Editiored
Data premiery: 2021.11.16
Ilość stron: 205
Ocena: 8/10




                            Opis:


Władza i miłość, diabelskie połączenie. Moje nazwisko to Aristow. Sprawia, że mogę wszystko.
Piękni, młodzi, bogaci. Brzmi jak bajka? Tak, ale to bajka dla dorosłych

Panuje opinia, że w Rosji, największym kraju na świecie, wszystko jest większe niż gdzie indziej. Historia dwojga studentów zarządzania, Mavis i Rodiona, tylko to potwierdza. Wielkie pieniądze, wielkie namiętności, wielkie tajemnice - oto codzienność tych dwojga. Nic dziwnego, bo bohaterowie nie są zwykłymi studentami.

Mavis Belov to córka właściciela znanej sieci hoteli, od dziecka oswojona z paparazzimi i ze wścibską prasą, a Rodion... Rodion Aristow to prawdziwy mafijny książę, dziedzic nielegalnej fortuny, przy której nawet majątek rodziny Belovów wypada blado. Przypadkowe spotkanie Mavis i Rodiona na imprezie charytatywnej uruchamia lawinę wydarzeń, w której nie brakuje nienawiści, miłości, a nawet zbrodni... Tylko czy rzeczywiście to przypadek ich ze sobą zetknął?

Porywający romans pełen sensacji, erotyki i tajemnic. Poznaj historię, która zdobyła serca niemal miliona użytkowniczek serwisu Wattpad!





Świetny debiut Cordeli Frost. Książkę miałam okazję przeczytać na Wattpadzie.
                     Mavis Belov, córka właściciela znanej sieci hoteli. Świetna bohaterka. Delikatna, wrażliwa, silna, odważna i mająca pazur. Bardzo ją polubiłam. Cieszę się, że nie tak łatwo uległa "księciu mafii" i pokazała, że nie jest jedną z tych jego "zabawek". 
 "Mnie też nie podoba się wiele rzeczy z twojej strony"
                      Rodion Aristow, książę mafii oraz przyszły boss. Pan i władca. Świetny bohater. Po prostu uwielbiałam jego teksty. Uważa, że może wszystko. Czy tak jest?
"Moje nazwisko to Aristow i sprawia, że mogę wszystko."
                           "Piękni, młodzi, bogaci. Brzmi jak bajka? Tak, ale to bajka dla dorosłych"
Oboje są wielką wybuchową mieszanką. Te ich dialogi, przepychanki i kłótnie były zajebiste. Rodion i Mavis bez wątpienia do siebie ciągnęło... Zapowiadało to rozpoczęcie.....
"Mocno pchał kutasa w moje wnętrze, a ja za każdym jego pchnięciem jechałam coraz głośniej. Był brutalny i gwałtowny. Chwyciłam jego szyję i przyciągnęłam usta do pocałunku. Nie sprzeciwił się, przyspieszył ruchy. Byłam tak blisko, a jego wargi jeszcze bardziej mnie nakręcały. Pocałunek podczas seksu był dla mnie bardziej intymny niż samo połączenie. Byliśmy zespoleni w najbardziej możliwy sposób. Kochałam uczucie wypełnienia, jakie mi dawał. Ruchy jego bioder, jądra sięgające mojej cipki sprawiały, że nie wiedziałam, co się dzieje wokół mnie. Zupełnie jakby świat nie istniał i bylibyśmy tylko my." 
               Jeśli lubicie romanse/ erotyki mafijne to sięgnijcie po historię Mavis i Rodiona.





Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Editiored.

Komentarze

Popularne posty