W pogoni za Veronicą- Isabelle Ronin Recenzja


Autor: Isabelle Ronin
Tytuł oryginału: Chasing Red
Tytuł: W pogoni za Veronicą
Wydawnictwo: BeYa
Data wydania: 2021.11.10
Ilość stron: 360
Ocena: 5/10



                             Opis:


Caleb Lockhart miał wszystko: ogromną fortunę, szacunek otoczenia i świetlaną przyszłość, a do tego był świetnie zbudowany i obłędnie przystojny. Nie narzekał na brak powodzenia u kobiet. Tymczasem jedno przypadkowe spotkanie zmieniło wszystko. Pewnego piątku w klubie, gdzie spędzał czas z przyjaciółmi, zobaczył tajemniczą kobietę w pięknej czerwonej sukience.

Urocza kobieta w czerwieni nazywała się Veronica Strafford i właśnie straciła wszystko. Tego dnia została wyrzucona z domu. Do klubu przyszła, aby choć na chwilę zapomnieć o swoim położeniu. Nie do końca wiedziała, dlaczego wybawiła Caleba z niezręcznej sytuacji. Ale już tego samego wieczoru zielonooki milioner uratował ją z dużo groźniejszej opresji. A potem zaoferował bezinteresowną pomoc.

Po raz pierwszy w życiu Caleb poczuł, że kogoś pragnie. Intensywnie, głęboko, na całe życie. Veronica nie odwzajemniała jego uczuć. A nawet jeśli w jej oczach czasami zabłysła jakaś iskra... to gasła zbyt szybko. Kobieta w Czerwieni - jak ją nazywał - nie chciała mieć z nim nic wspólnego, a on nie wiedział, co zrobić, aby zmieniła zdanie. Chciał ją chronić. Chciał dawać jej radość i wywoływać uśmiech na jej twarzy. Ale ona wciąż mu się wymykała. Wciąż musiał za nią biec...

Ona była jak płomień. On dla niej był gotów na wszystko!




"W pogoni za Veronicą" autorstwa Isabelle Ronin. Wypadła całkiem. 
                             Veronica, w ciągu jednego wieczoru straciła wszystko. Poszła do klubu, żeby choć na chwilę zapomnieć o sytuacji, w której się znalazła. Naprawdę jej współczułam, ponieważ bardzo wiele przeżyła w swoim życiu. Przez wydarzenia z przeszłości ma uraz do mężczyzn i nie ma do nich zaufania. Czy w końcu uwolni się od przeszłości?
"W ciągu jednej nocy ten chłopak wyprowadził mnie z cienia na słońce, w kierunku światła. Niebezpieczny. Był bardzo niebezpieczny."
                          Caleb,  posiada popularność, pieniądze oraz świetlaną przyszłość.  Typowy playboy, aż dopóki jej nie poznał... Zaoferował  pomoc, komuś, kogo spotkał  niespełna kilka godzin temu, co jest w życiu rzadko spotykane. Za to u mnie zapunktował. 
"Zawsze miałem słabość do dziewczyn. Wiedziałem to, ale nigdy nie łamałem swoich zasad dla żadnej z nich. Aż do ostatniej nocy."
                         Główny bohater bardzo się starał o główną bohaterką, w sumie tak naprawdę to on walczył o wiele bardziej o nią niż, ona o niego. Ta historia pokazuje, że dzieciństwo i wydarzenia z niego, dobre, jak i złe mają ogromny wpływ. 
"Nieustannie go odpychałam, a on nie dawał za wygraną. Wiedziałam, że chce dociec, skąd się bierze mój lęk i dystans."
                               Natomiast myślę, że nie można cały czas gonić za kimś, a Caleb i Veronica się o tym przekonają....
"Pozwoliłam, aby koszmary z przeszłości przejęły nade mną kontrolę i mnie zniszczyły. Czy odepchnęłam go tak mocno, że nie będzie  już chciał mnie z powrotem?"
                   Trochę zabrakło mi większej iskry pożądania i szczypty namiętności. Ale nie było jakoś bardzo źle. Jestem bardzo ciekawa, jak wypadnie druga część.


Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Editiored.



Komentarze

Popularne posty