Od zawsze byłaś moja - Kamila Wiśniewska Recenzja

Autor: Kamila Wiśniewska
Tytuł: Od zawsze byłaś moja
Wydawnictwo: Editiored
Data wydania: 2022.03.08
Ilość stron: 200
Ocena: 7/10 



                             Opis:

Z miłości do niej mógłby zabić... i może będzie musiał

Aleksandr Siergiejew nie jest człowiekiem, z którym rozsądnie byłoby zadzierać. Jeszcze mniej rozsądnie byłoby podrywać dziewczynę, na której mu zależy. A już zupełnie nie warto robić tego w złych intencjach... Bo Siergiejewowie mogą być mafijnymi bossami, okrutnymi w gniewie i bezwzględnymi dla wrogów, ale kiedy kochają, dla ukochanej osoby zrobią wszystko. Tak jak ojciec Aleksandra dla swojej żony i syna, i tak jak Aleksandr dla Beatrice - dziewczyny, którą upatrzył sobie, kiedy oboje mieli po kilka lat. I z którą chce spędzić resztę życia.

Wygląda jednak na to, że ktoś chce ją skrzywdzić, ktoś na tyle szalony, że nie boi się zemsty Saszy i jego ludzi. Przed Aleksandrem niełatwe zadanie: trzeba odnaleźć winowajcę, a przy tym zapracować na miłość Beatrice - bo dziewczyna wcale nie sprawia wrażenia zachwyconej jego planami matrymonialnymi...

Pierwszy tom mafijnego romansu - ponad 400 tysięcy odsłon na Wattpadzie!

"- Nie wyjdę za ciebie!!! Nie będę twoją żoną!!! - Nie krzyczałam, tylko wrzeszczałam na całe gardło.

- Wyjdziesz, i to za trzy miesiące. Jesteś moja i będziesz moją żoną - powiedział to stanowczo, podchodząc do mnie, ale ja się odsunęłam. Zaczęłam rzucać w niego czym popadnie.

- Nigdy, rozumiesz?! Nigdy! Będziesz bossem rosyjskiej mafii. Nie mam zamiaru uczestniczyć w tym gównie. Znajdź sobie inną, jest wiele panienek, które tylko czekają, aby wejść ci do łóżka, a już nie wspomnę o małżeństwie z tobą!

- Od zawsze byłaś moja. Czy ci się to podoba, czy nie, zostaniesz moją żoną - odparł spokojnie, aż za spokojnie."

fragment książki 



                                                                                                             Beatrice, córka mafii. Od zawsze żyła w tym świecie, a gdy nadejdzie ten dzień, czy będzie chciała być w tym świecie nadal?                         „Od niego nie było możliwości ucieczki. Jeśli Aleksandr czegoś zapragnął, zdobywał to, nawet jeśli musiał iść po trupach”.                                    Bardzo mi się podobało, że nie była tylko wrażliwą i delikatną dziewczyną, którą trzeba było ratować z opresji, bo miała swój ukryty pazur, który świetnie pokazywała. Na dodatek miała swoje zdanie i nie była typową „córeczką tatusia”, która była dobrze strzeżona...                                                                                       Aleksandr, przyszły boss rosyjskiej mafii. Bezwzględny, okrutny dla swoich wrogów, a dla ukochanej kobiety jest czuły, wrażliwy i zrobi dla niej wszystko. Upatrzył ją sobie i zapragnął jej już w dzieciństwie.                    „Prędzej zabiłbym się, niż odpuścił. Była moim priorytetem, moim narkotykiem i tlenem. Moim rajem i moim piekłem na ziemi”.                                                                                    Czy mężczyzna w końcu dostanie to, czego chce? Bohater ma u mnie duży plus, ponieważ swoim czułym, opiekuńczym i troskliwym oraz dość natrętnym zachowaniem pokazywał, że się o nią stara oraz że będzie o nią walczył.   Czy mu się uda?                                                                                                     Pan i władca i dziewczyna z półświatka, która pragnie normalnego życia i miłości. Bohaterowie od pierwszych chwil zdobyli moje serce i bardzo się z nimi zżyłam. Oboje byli uparci, jak i mieli za uszami. Dwa silnie wybuchowo temperamenty, które mogą spowodować niezły wybuch...                                           „Byłam uparta i dopinałam swego. My dwoje razem to istne piekło. On był diabłem, a ja przy nim stawałam się diablicą”.                                                                                           Czy Aleksandr zdobędzie ukochaną?                                                                                     Czy Beatrice, zamiast słuchać rozsądku, zacznie słuchać serca?                                                                                                                       Miałam okazję przeczytać tę świetną, miłosną historię mafijną na Wattpadzie i jest tak samo świetna, jak była.




Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Editiored.

Komentarze

Popularne posty