Damiano - Marta Zbirowska Recenzja 

Autor: Marta Zbirowska 
Tytuł: Damiano 
Cykl: Mroczni Mężczyzni (tom 2)
Wydawnictwo: Niezwykłe 
Data wydania: 2022.03.23
Ilość stron: 314
Ocena: 8/10











                               Opis:


Sofia Esposito wie, że już niedługo zostanie jej odebrana wolność. Wyjdzie za mąż za mężczyznę, którego nie wybrała. Za kogoś, kto będzie traktował ją jak nową zabawkę w kolekcji. Dlatego dziewczyna przedtem postanawia stracić niewinność z kimś, kogo wybierze sama.

Sophia wyjeżdża na dwa tygodnie do Hiszpanii, gdzie poznaje niezwykle przystojnego oraz szarmanckiego Włocha. Kobieta decyduje, że to właśnie z nim spędzi niesamowite chwile.

Damiano Castelli nie zdaje sobie sprawy, że dziewczyna, z którą spędził niezapomnianą noc, jest córką bostońskiej głowy mafii a w dodatku ma zostać żoną innego mężczyzny. Nie potrafi o niej zapomnieć i postanawia ją odszukać. Nieznajoma rozpłynęła się we mgle.

Tymczasem świeżo poślubiony mąż Sofii traci cierpliwość i chce, żeby żona dołączyła do jego haremu…





                                     Sofia, córka bossa bostońskiej mafii. Zawsze żyła w złotej klatce i żyła w świecie, gdzie kobiety nie mają prawa głosu i żyją w cieniu mężczyzn.
„Żałuję, że nie jestem zwykłą dziewczyną, która może związać się, z kim chce. Mafia to moje piętno odciśnięte głęboko w duszy. 
Od dziecka uczona byłam posłuszeństwa i tego, że to mężczyzna wie lepiej, co dla kobiety jest dobre. W rodzinie najpierw decyduje za ciebie ojciec, a potem mąż”.    Lecz nie jest dla niej łaskawy, kiedy dowiaduje się, że musi wyjść za mąż za mężczyznę, któremu została obiecana. 
Ale w końcu sama postanawia o czymś zadecydować sama, albowiem chce stracić swoją niewinność z kimś, kogo sama sobie wybierze. 
Czy to jej się uda?
Bardzo polubiłam główną bohaterkę, nie tylko dlatego, że miała własne zdanie, ale też wiedziała, czego chce i była silną kobietą i nie chowała się za plecami innych.  
            Damiano, consigiere szefa mafii. Mężczyzna jest złym i okrutnym człowiekiem. 
„Minęło już tyle czasu, a ja dalej nie mogę wyleczyć się z tej obsesji. Jedyna kobieta, która zawładnęła moim życiem, przepadła jak kamień w wodę, ale kiedyś jeszcze stanie na mojej drodze. To więcej niż pewne”.                     
Natomiast czy dla swoich bliskich i wewnątrz siebie też jest potworem?
Polubiłam Damiano cieszę się, że nie był podłym psychopatą i bezczelnym bucem.  Czy odnajdzie tajemniczą dziewczynę, która przepadła, jak kamień w wodę...                                                             Jedna noc, która być może odmieni życie ich obu...
Ich relacja była pełna namiętności i sprzeczności...
„– Nie, nie zrobiłeś – chlipię.
– To o co chodzi? Proszę, powiedz mi”.
Oboje mają również wiele za uszami. Damiano jest niezwykle upartym osłem, a Sofia nie raz pokazała swój pazur.             
                                                 Lektura minęła mi dość szybko i świetnie się bawiłam. Nie zabrakło też Mattea i Bianci, jak i Flavia.


Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Niezwykłemu i autorce.



Komentarze

Popularne posty