Gliniarz - Lauren Paige, Sierra Simone

Autor: Lauren Paige, Sierra Simone
Tytuł oryginału: Hot Cop
Tytuł: Gliniarz
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2018.09.14
Ilość stron: 320
Ocena: 7/10








                           Opis:


Niesamowicie seksowna historia z gorącym policjantem w roli głównej!
Livia Ward marzy o tym, by zostać mamą przed trzydziestką. Sęk w tym, że jest samotna i nie przewiduje w najbliższej przyszłości żadnych związków. Sytuacja się zmienia, kiedy na horyzoncie pojawia się seksowny oficer Kelly.
Mężczyzna nie spodziewał się, że piękna bibliotekarka złoży mu taką propozycję. Livia chce, aby Kelly został ojcem jej dziecka, ale bez żadnych zobowiązań. On dostanie kilkanaście nocy z kobietą, o której nie może przestać myśleć, a ona spełni swoje marzenie.
Układ wydaje się prosty i oczywisty dla obydwu stron. Wszystko dokładnie ustalili, więc co może pójść niezgodnie z planem?







                                                       Livia, trzydziestodziewięcioletnia, samotna kobieta, pracująca w bibliotece. 
Pragnie zostać mamą, natomiast nie chcę się z nikim wiązać. 
Kiedy na horyzoncie pojawia się niezwykle seksowny i pociągający mężczyzna, jej sytuacja się zmienia o sto osiemdziesiąt stopni. 
Czy Livia dostanie to, czego tak bardzo pragnie?
„Zawsze chciałam mieć dziecko. Myśląc o przyszłości, zawsze widziałam w niej siebie i dziecko. Nawet kiedy wyrzekłam się facetów, nadal chciałam je mieć. Teraz pragnę go tym bardziej. Może dlatego, że czuję się samotna i liczę na to, że dziecko zapełni emocjonalną pustkę w moim życiu”.
Bohaterka nie miała łatwego dzieciństwa, czego jej bardzo współczułam i z jakiegoś powodu, chce sama wychować dziecko, co rozumiem doskonale natomiast, czy to jest dobry pomysł???
                             Chase, młody i przystojny policjant, który zmienia kobiety, jak rękawiczki...
„W końcu jestem Chase Kelly. Jeśli pragnę kobiety, to ją zdobywam… szybko i łatwo. Pora przestać się gryźć brakiem rozstrzygnięcia w sprawie kamer i wracać do gry. Do mojej ulubionej gry”.  
Kiedy na jego drodze staje piękna bibliotekarka, nie może przestać o niej myśleć. Nie spodziewał się, że z jej ust dostanie taką „propozycję”.
Niby gorący i rozpalający do czerwoności mężczyzna, który nie bawi się w związki... Czy to być może tylko wrażenie...
                                    Układ bardzo prosty. On dostanie kilka pikantnych nocy a ona upragnioną ciążę.
Czy coś może pójść nie tak? 
"– No dobrze, mów. Czego chcesz, Livio?
– Chcę dziecka – odpowiada najspokojniej w świecie. – I chcę, żebyś to ty je spłodził."  
Rozumiałam postępowanie głównej bohaterki, lecz zdaje się, że z dniem za dniem zaczyna się rodzić pomiędzy nimi coś więcej niż "ta głupia umowa"...
A główny bohater też był niczemu...
Sceny erotyczne były świetnie wykreowane i nasycone pożądaniem.
"Przywieram ustami do miejsca, gdzie spotykają się fałdy warg sromowych, naciskając czubkiem nosa jędrny wzgórek łonowy. Wciągam w nozdrza zapach kobiecego płynu do mycia ciała z nutką owoców i wanilii i aromat świeżo wypranej bielizny. A pod tym wszystkim czuję ją – mokrą z podniecenia. Ten zapach przynosi ze sobą wspomnienie naszej pierwszej randki, ostrego i słodkiego jednocześnie smaku soków, które zlizywałem wówczas z palców."
Ich dialogi doprowadzały mnie momentami do śmiechu. Nie wiem, kiedy ostatnio
tak się uśmiałam przy lekturze.
Czy to coś ma prawo przetrwać?











Komentarze

Popularne posty