Księgarnia pod Ratuszem - Ewa Bassa Rudnicka Recenzja 


Autor: Ewa Bassa Rudnicka 
Tytuł: Księgarnia pod Ratuszem
Wydawnictwo: Wydawnictwo Magia Słów
Data wydania: 2022.09.06
Ilość stron: 208 
Ocena: 3/10















                              Opis:



Nikola jest dumną właścicielką ,,Księgarni pod ratuszem" na zamojskiej starówce. Kobieta poświęca swojej pracy całą swoją uwagę, lecz do pełni szczęścia brakuje jej tylko miłości. Wkrótce trzech mężczyzn wkroczy do jej życia, wywracając je do góry nogami. Z pozoru adoratorów nic nie łączy, jednak z czasem okaże się, że mają ze sobą wiele wspólnego.

Nikola próbuje lawirować między tymi znajomościami i każdemu z tych facetów stara się zaufać.

Nad księgarnią wiszą czarne chmury. Kobieta będzie musiała walczyć o jej przetrwanie.

Kim jest tajemnicza postać Puchatka? Czy Nikola odnajdzie miłość swojego życia?

Jaką rolę odegra w życiu kobiety seksowny Włoch o imieniu Antonio? Czy ,,Księgarnia
pod ratuszem" przetrwa?










                   Nikola, jest młodą właścicielką księgarni na zamojskiej starówce, bardzo dużo poświęca się pracy i bardzo pragnie miłości, nie miała łatwego życia, zwłaszcza jeśli chodzi o relacje z rodzicami, których tak naprawdę nie miała...
„Chciałabym być po prostu kochana.
Na dobre i na złe”.  
Pewnego dnia na jej drodze stają Marcel, Antonio i Puchatek. Czy któryś z nich zdobędzie serce głównej bohaterki? Czy Nicoli uda się uratować księgarnie?
Bardzo współczułam kobiece sytuacji rodzinnej, bo to nigdy nie jest łatwe, natomiast nie mogę powiedzieć czy ją lubię, ponieważ według mnie była trochę bez charakteru oraz jej uczucia zostały niepogłębione. 
                      Wątek miłosny został w miarę rozpisany zkolei mi przypadł dość miernie, gdyż nie za bardzo się nim zainteresowałam, a szkoda.
                                                 Jeśli chodzi o fabułę, ciekawy opis, ale przyznam, że nie za bardzo ta książka mi się podobała, czytając tę historię, miałam wrażenie, że chłonęłam ją totalnie bez większych odczuć.





Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Magia Słów.

Komentarze

Popularne posty