Contadina - Weronika Tomala Recenzja

Autor: Weronika Tomala 
Tytuł: Contadina. W Sieci Kłamstw 
Cykl: Niebezpieczna miłość (tom 1)
Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2023.01.11
Ilość stron: 368
Ocena: 6/10 
















                             Opis


Mafijne porachunki, tajemnice i miłość, która przetrwała wbrew wszystkiemu.

Sofia i Fabio byli w dzieciństwie najlepszymi przyjaciółmi. Dla dziewczyny chłopak stał się jej najbliższym powiernikiem i pierwszą miłością. Nie mogła zrozumieć, dlaczego pewnego dnia nagle zniknął bez uprzedzenia i słowa pożegnania. Głęboko zraniona i porzucona, nie miała innego wyjścia – musiała ułożyć sobie życie bez niego.

Dziś Sofia ma męża, spodziewa się pierwszego dziecka i wiedzie spokojne życie w malowniczym Vieste. Niespodziewanie Fabio wraca do domu – a plotki, które od dawna krążyły na temat jego rodziny, okazują się prawdą…










                                Sofia wie, że musi się pozbierać i w końcu znajduje sobie siłę, żeby zostawić przeszłość za sobą. Kobiecie udaje się osiągnąć to, co chciała i jest szczęśliwa...
„A naj­gor­sze jest to, że nie mam pojęcia, dlaczego”.
Ale czy aby na pewno?
Bardzo ją rozumiałam, kiedy ukochany złamał jej serce, a potem związała się z mężczyzną, który nie traktował jej dobrze. Jednak nie polubiłam się bardzo z Sofią.
                                    Fabio, głowa rodziny, jest szefem swojego rodzinnego biznesu, przez który musiał wyjechać, a przez to zostawić dla siebie kogoś ważnego...
„A ja? Ja też na nią nie za­słu­gu­ję. I ni­g­dy nie za­słu­gi­wa­łem”.
Kiedy wraca ponownie ją spotyka, lecz ona nie jest już wolna, a plotki krążące na temat jego rodziny okazują się prawdą, bo w każdej plotce jest ziarno prawdy...
Mężczyzna nie był w świetnej sytuacji rodzinnej, bo właśnie dlatego musiał wyjechać ze swoich rodzinnych stron. Natomiast podobnie, jak Sofia nie wzbudził we mnie wielkiej sympatii.
                              Niegdyś w dzieciństwie najlepsi przyjaciele...
Z czasem ich relacja z przyjaźni zamieniła się na szczenięcą wielką miłość. Niestety pewnego dnia ukochany znika bez słowa, a ona nie może sobie poradzić ze złamanym sercem. Minęły lata, a każde z nich ma własne życie. On zajmuję się biznesem rodziny, a ona jest mężatką i jest w ciąży. Jaki huragan wywoła spotkanie tej dwójki zakochanych po latach?
„– Sie­dzi­my nad brze­giem mo­rza jak kie­dyś – za­czy­nam, wspo­mi­na­jąc cza­sy sprzed jego wy­jaz­du.

– To za­wsze mnie uspo­ka­ja­ło. Ty, mo­rze i na­sze roz­mo­wy – przy­zna­je.

– Hi­sto­ria za­to­czy­ła koło, praw­da? – Pa­trzę na nie­go, kie­dy prze­sy­pu­ję dło­nią pia­sek. Przy­ła­pu­je mnie na tym”.
Contadina nie jest typowym romansem, który miałam okazję czytać, jest dużo różnic i jestem zaskoczona, ale jestem nastawiona neutralnie. Szczerze mówiąc, że relacja Fabia i Sofii nie wywołała we mnie pozytywnych i negatywnych uniesień, iż nie czułam za bardzo przyciągania pomiędzy nimi. Mogłabym jeszcze, coś dodać, ale nie chcę spoilerować. Nie sądzę, że wrócę do tej historii.





Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Pascal. 

Komentarze

Popularne posty