Mała - Gosia Lisińska Recenzja 

Autor: Gosia Lisińska 
Tytuł: Mała
Wydawnictwo: Melissa Darwood
Data wydania: 2022.10.13 
Ilość stron: 340
Ocena: 4/10














                             Opis:

Książka "Mała" pobudzi Twoje emocje i rozgrzeje w chłodne wieczory. Zanurz się w erotycznym romansie i poznaj bohaterów, od których nie zdołasz się uwolnić.

40-letnia Gosia pozornie ma wszystko, czego można oczekiwać od życia. Piękny dom na przedmieściach, dobra praca i mąż zapewniają jej poczucie bezpieczeństwa, spokoju i normalności. Tylko czy tego właśnie pragnie? Wszystko się zmienia, gdy wychodzi na jaw prawda o sekretnym życiu męża, który lubił spotykać się z innymi. Rozwód jest jedynym wyjściem.

Choć z początku wydaje się, że zakończenie małżeństwa doprowadzi do zrujnowania życia, to nie zawsze musi tak być. Gosia przekonała się o tym, poznając dużo młodszego Michała. Chłopak lubi prowadzić rozrywkowy tryb życia i doskonale się bawić. Czy to przeszkadza kobiecie, która próbuje wyrwać się z objęć monotonni? Absolutnie nie.

Problem w tym, że brat Gosi ostrzega siostrę przed związkiem z Michałem. Co skrywa chłopak i czemu ten związek mógłby być dla niej niebezpieczny? Kobieta postanawia się tym nie przejmować i korzystać z życia.

O autorce

Gosia Lisińska jest autorką wciągających powieści obyczajowych i erotycznych romansów. Swoje książki kieruje do starszych czytelniczek, które poszukują odrobiny rozrywki i rozbudzenia emocji. Powieść "Mała" zawiera dużą dawkę ostrego humoru i pikantnych scen zbliżeń, od których bicie serca znacząco przyspiesza. Gosia Lisińska jest znana przede wszystkim z serii "Miłość w Tychach", a także takich powieści, jak "Sztuka zemsty", "Sztuka zabijania" czy też "Mityczna miłość".











                               „Potrzebowałam ciszy i samotności. Chciałam celebrować moją żałobę. Bo przecież mieliśmy też dobre lata, prawda?”
Gosia, czterdziestolatka, długoletnia mężatka i matka późnej nastolatki. Niestety któregoś dnia przyłapuje męża na zdradzie, więc można się spodziewać, że jej "szczęśliwe małżeństwo" legło w gruzach. Po rozwodzie byłaby kompletnie załamana, gdyby nie spotkała dużo młodszego i przystojnego mężczyzny. Czy ich znajomość przetrwa mimo niezadowolenia brata głównej bohaterki?
                     „– Nie ma żad­nego obo­wiąz­ku – we­szłam w słowo An­drze­jowi. – Zwol­ni­łeś ją z niego…

– Nie pieprz! Z ni­czego jej nie zwal­nia­łem! Za­wsze bę­dzie miała obo­wiąz­ki! Je­stem jej oj­cem! Musi mnie słu­chać! Przez cie­bie ma mnie w du­pie!”
Gosia, jest silną bohaterką i kobietą, a jej córka Kamila zdobyła moją uwagę, bo jak widać obie mamy niewyparzony język. Jeśli chodzi o Gosię i Michała, to nie czułam za bardzo wielkiej chemii między nimi, a szkoda. Dialogi były zabawne, jak momentami nudne. Uważam, że fabuła jest dobrze rozpisana, natomiast zabrakło mi większego napięcia między głównymi bohaterami oraz większego wykreowania pozostałych bohaterów. 
                         Tytuł Mała nie sprawił, że pękałam ze śmiechu i nie mogłam się oderwać od tej namiętnej historii, bo tak nie było. Przyznaję, że się przejechałam, a uwielbiam wątek różnicy wieku. Myślę, że sięgnę po inne książki autorki.





Dziękuję za egzemplarz autorce.

Komentarze

Popularne posty