Piekielna Narzeczona - Klaudia Grzegorczyk Recenzja 

Autor: Klaudia Gregorczyk
Tytuł: Piekielna narzeczona
Cykl: Piekielna narzeczona#1
Wydawnictwo: EmpikGo
Data wydania: 2023.03.10
Ilość stron: 334
Ocena: 6/10















                           Opis:

Historia o dziewczynie, która wprosiła się śmierci do domu i wpadła prosto w jej ramiona.

W byciu królową najważniejsze są stanowczość i odwaga, których Lethcie nie brakuje, w przeciwieństwie do królewskiej krwi.

Żeby ratować brata, dziewczyna zmuszona jest udawać królową Niebieskich i wyjść za Aidana – okrutnego księcia rodu Czerwonych. Trafia na dwór pełen intryg, krwi i mężczyzn, którzy za nic mają opinie kobiet. Zostaje szpiegiem królowej Yenisei i poznaje sekrety Domhana – uzurpatora winnego wojny pomiędzy Pięcioma Królestwami. Letha ma plan, musi wytrzymać do ślubu, odbyć z mężem tradycyjną podróż do swojego kraju i wystawić go królowej na pewną śmierć.

Jednak nic nie jest takie, jakim się wydaje, a ona dopiero się o tym przekona. Na Czerwonym Dworze nie tylko ona ma tajemnicę, która komplikuje jej życie.










                               „Zabijanie było dla niej ostatecznością. Nie uznawała go za akt odwagi”.
Letha, zgodziła się udawać królowa Niebieskich, żeby ratować swojego brata. Plan wydawał się prosty. Miała wyjść za księcia Czerwonych, odbyć z nim tradycyjną podróż do własnego kraju i oddać go królowej, jak świni na rzeź. Natomiast czy na dworze pełnym intryg i piekielnego gorąca nie wszystko może pójść zgodnie z wyrafinowanym układem...
Bardzo ją podziwiałam, że zgodziła się udawać swoją władczynię i wyjść za księcia, żeby ratować swoją najbliższą osobę. Sama nie wiem, czy bym dała radę wytrzymywać w obcym i wrogim kraju, gdzie jest pełno wrogów. 
                             „— Nigdy nie wychodź w trakcie rozmowy ze mną i lepiej bądź mi posłuszna, bo zaczynasz mnie denerwować. — Jego głos był twardy i stanowczy”.
Aidan, książę i syn władcy królestwa Czerwonych
Jest podłym i okrutnym mężczyzną, który nie waha się przed używaniem miecza. Nie znosi sprzeciwu i musi być zawsze po jego myśli
Kiedy poznaje swoją narzeczoną, która również jak on ma swoje zdanie, podnosząc, mu przy tym ciśnienie wydaję się, że jest gotów ją rozszarpać...
Ten chłopak jest naprawdę świetnie wytrenowaną maszyną do zabijania, czemu w sumie się nie dziwię, mając za ojca tyrana. W trakcie lektury miałam okazję zauważać jego powolną przemianę i z czasem okazywanie ludzkich uczuć. Mam nadzieję, że w dalszych częściach będzie bardziej to widoczne.                      
                                   „— Co ty robisz?! — zapytał, z trudem łapiąc oddech.

— To, co powinnam zrobić już dawno temu”.
Aiden i Letha to jedna wielka mieszanka wybuchowa, chociaż woda gasi ogień, tutaj miałam wrażenie, że ogień ją podgrzewał. Ich wzajemne docinki powodowały niejednokrotne wybuchy wulkanu, ale czułam się nimi usatysfakcjonowana. Podobała mi się ta historia, uwielbiam motywy aranżowanego małżeństwa, enemies to lovers i dworskich intryg. Bardzo się cieszę, że Freya w końcu zamknęła swoją paszczę, bo po prostu ta dziewczyna prosiła się o de mnie o niezłe głośne kazanko. Przyznaję, że zabrakło mi troszeczkę tego czegoś. Dobrze się bawiłam. Myślę, że przeczytam drugą część Piekielnej Królowej. 







Dziękuję za egzemplarz autorce. 

Komentarze

Popularne posty