BALLADA O NIESZCZĘŚLIWEJ MIŁOŚCI -
STEPHANIE GARBER Recenzja Przedpremierowa 

Autor: STEPHANIE GARBER
Tytuł oryginału: The Ballad of Never After
Tytuł: BALLADA O NIESZCZĘŚLIWEJ MIŁOŚCI 
Cykl: Baśń o złamanym sercu#tom 2
Wydawnictwo:
Data wydania: 2023.05.17
Ilość stron: 350
Ocena: 10/10




















                          Opis:

Evangelina i Książę Serc powracają, a z nimi oszałamiająca kraina Cudownej Północy. Przygotuj się na wyskokową mieszankę zakazanej magii i namiętności!

„Pamiętaj, co ci powiedział tamtego dnia w powozie – on jest Mojrem, a ty jedynie narzędziem w jego rękach. Nie zapominaj, kim jest, i nie pozwól mu się zbałamucić”.

Po przejściach z uwodzicielskim Księciem Serc Evangelina Fox przysięga sobie, że już nigdy mu nie zaufa, a dzięki nowo odkrytej magicznej mocy sama może odzyskać szansę na szczęśliwe zakończenie i spełnioną miłość.

Niestety straszliwa klątwa pokrzyżuje jej plany i dziewczyna ponownie wpadnie w sidła niebezpiecznego Jacksa. Jednak to nie tylko Księcia Serc będzie musiała się wystrzegać. Przeciwnie, mężczyzna, którym gardzi, może okazać się jej jedynym sprzymierzeńcem.

Aby pokonać klątwę, Evangelina i Jacks wyruszą razem w szaloną i niebezpieczną podróż. Stawią czoła dawnym przyjaciołom, zmierzą się z nowymi wrogami i zakazaną magią, która oszukańczo igra z rozsądkiem i uczuciami.

Evangelina zawsze ufała swemu sercu, ale czy powinna także i tym razem?

Ballada o nieszczęśliwej miłości to wyczekiwana kontynuacja bestsellerowej Baśni o złamanym sercu. Książka znalazła się na pierwszym miejscu listy bestsellerów „New York
Timesa”. Finalistka Goodreads Choice Awards 2022.











                 „— Chyba już mi odpowiedziałeś, jak to się skończyło — odparła.

— Powiedziałem, że ją zabiłem, ale nie powiedziałem jak”.
Wracamy na cudowną północ... no może nie będzie tak cudownie...
Evangelina po przejściach z Jacksem nie zamierza nigdy mu zaufać, jednak los bywa przewrotny. Dziewczyna, odkrywając w sobie magię, ma nadzieję, że sama zawalczy o swój happy end, ale straszliwa klątwa, a tym samym będzie musiała znosić mężczyznę, którym gardzi. Jak to mówią, przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej. Pałają do siebie wzajemną nienawiścią, razem wyruszają w podróż, która będzie szalona i niebezpieczna. Stawią czoła nowym wrogom, dawnym przyjaciołom, przeszkodom, które mogą okazać się groźne... 
             „— Uważaj — powiedział Jacks. — Teraz nie patrzysz na mnie z nienawiścią.

— Patrzę — odparła. Jej głos zabrzmiał nie tak, jak powinien, był chrapliwy, bez tchu... i pożądliwy”.
O jejku, jak ja nie mogłam się doczekać kontynuacji tej serii, a kiedy w końcu wzięłam ją w swoje ręce i otworzyłam pierwszą stronę, nie mogłam się oderwać. Powiedziałam sobie, że przeczytam kilka rozdziałów i tak w jedno popołudnie dotarłam do ostatniej strony.
Ta dwójka ponownie wkroczyła do mojego serca, wywołując uśmiech na mojej twarzy, który nie znikł ani na chwilę podczas lektury. Ich wspólne przeżycia, wzajemne docinki i momenty, kiedy byli dość w patowej sytuacji odczuwałam całą sobą. Kręciłam głową na teksty naszego Mojra, po prostu ja go kocham, to główny bohater, którego nie da się znienawidzić. A Eva w ogóle nie zostawała w tyle. To świetna dziewczyna i bohaterka, która nie da sobie w kaszę dmuchać. Albowiem, czy może ufać swojemu sercu...
                           „Klątwa opowieści, która dotknęła większość północnych baśni i ballad, czuwała. Ta tragedia z pewnością któregoś dnia przeszłaby do legendy — a sądząc po tym, jak przebiegała, już była przeklęta”.
Oboje mają silne charaktery, są uparci i mają wiele za uszami. Razem są mieszanką wybuchową, niczym ognisty magiczny portal, który może w każdej chwili wybuchnąć i zostać doszczętnie zniszczony. Panna Fox i Książę Serc po raz drugi sprawili, że pokochałam tę historię, jak również ich. Ballada o nieszczęśliwej miłości to świetna kontynuacja tej świetnej historii. Nie nudziłam się ani chwili, wręcz byłam na jeździe bez trzymanki. Ubolewam, że nie mam kolejnej części i mam nadzieję, że szybko ją dostanę.







Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Poradnia K. 

Komentarze

Popularne posty