Dwa Oblicza - Dorota Rośczak - Urbaniak Recenzja

Autor: Dorota Rośczak - Urbaniak 
Tytuł: Dwa Oblicza 
Wydawnictwo: Sorus 
Data wydania: 2020.06.12
Ilość stron: 200
Ocena: 1/10









                        Opis:

Książka opowiada o dziewczynie wchodzącej w dorosłe, pełne zawirowań życie. Daria, mimo młodego wieku, dzięki wrodzonemu uporowi walczy z przeciwnościami. Czy uda jej się…

Autorka pokazuje różne oblicza ludzi, którzy grają swe role życiowe jak w filmie.

Druga część historii Darii – Oblicza gry – już dostępna w sprzedaży!

Kup w pakiecie: Pakiet “Dwa oblicza ” + “Oblicza gry”

Dorota Rośczak-Urbaniak urodziła się w 1968 roku w Kaliszu. Uczyła się w szkole średniej rolniczej, potem zdobyła licencjat z rachunkowości i tytuł magistra logistyki. Szukając swojej drogi życiowej, pracowała na różnych stanowiskach. Potem urodziła trójkę dzieci i zajęła się ich wychowywaniem. I właśnie wtedy odkryła pisanie, bo jak sama mówi – lubi obserwować ludzi.











„- Więc jednak to prawda”
         Daria, jest młodą dziewczyną, która, jak każda z nas wchodzi w etap w swoim życiu, kiedy staje się być odpowiedzialna za siebie i swoje decyzje. Marzy o prawdziwej miłości, domu, mężu i dzieci, lecz do tej pory jej starania legły w gruzach. Natomiast dostaje propozycję w zamieszkaniu i wynajęciu kamienicy w zamian za zajmowanie się starszą kobietą, która ma dość skomplikowane relacje rodzinne. 
Czy w końcu znajdzie miłość i odnajdzie swoje szczęście?
„Ile to kobieta musi wycierpieć, ale nagrodą są potem łzy... szczęścia”.
Przyznam wam, szczerze, że nie polubiłam się z naszą główną bohaterką, a zwłaszcza z innymi bohaterami. Mimo iż rozumiałam Darię i jej potrzeby, to nie czułam, żeby była całkowicie wykreowana przez autorkę, iż nie za bardzo czułam wpływ jej postaci w tej pozycji. 
                Sięgając po tę książkę, miałam nadzieję, że będzie ona ciekawa, ale się przeliczyłam, iż kompletnie nie przypadła mi do gustu, pomijając to, że się w ogóle nie wciągnęłam. Lektura szła mi dość ciężko, z tego powodu, że podczas czytania nie za bardzo odczuwałam emocje i uczucia naszej głównej bohaterki i innych naszych bohaterów, iż zdawało mi się, że czytam płytkie strony, które niespecjalnie brnęły akcją, a szkoda. Dwa Oblicza nie spodobały mi się, aczkolwiek mam nadzieję, że tytuł spodoba się komuś innemu.






Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Sorus. 


Komentarze

Popularne posty