Hodowla - Katarzyna Ryrych Recenzja 


Autor: Katarzyna Ryrych 
Tytuł: Hodowla
Wydawnictwo: Adamada 
Data wydania: 2019.04.04
Ilość stron: 158
Ocena: 1/10








                           Opis:

W porządnej szkole wszystko jest pod kontrolą. Uczą się w niej tylko ładni, grzeczni i wzorowi. Nie ma tam miejsca na myślenie, a czarne zawsze jest białe. W porządnej szkole bycie innym jest karane









                                  „A czego uczo­no nas? Co tak na­praw­dę wy­nie­śli­śmy ze szko­ły?

Nie wy­chy­lać się.

Nie wy­sta­wać ponad sze­reg.

Nie wy­róż­niać się ni­czym i w ni­czym, czego się od cie­bie nie wy­ma­ga”.
Myślę, że nikt z nas nie chciałby być w takiej szkole, gdzie panuje totalny terror, a uczniowie są zastraszani. Uczniowie w tej szkole doświadczają przemoc, panują rygorystyczne zasady, a w tym wszystkim ze sobą rywalizują. Szczerze mówiąc, zawiodłam się na tej historii, iż w ogóle nie przeżyłam tych wszystkich emocji, na jakie liczyłam. Wydaję mi się, że miałam za duże oczekiwania wobec tej historii, bo po przeczytaniu nie myślałam o niej aż tak bardzo, jak wymagałam. Hodowla bardzo mnie rozczarowała i nie wiem, czy sięgnę po inne tytuły Katarzyny Ryrych.





Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Adamada. 

Komentarze

Popularne posty