Bingo - Marcin Szczygielski Recenzja


Autor: Marcin Szczygielski 
Tytuł: Bingo
Cykl:  Kroniki Nierówności (tom 3)
Wydawnictwo: Instytut Wydawniczy Latarnik
Data wydania: 2015.05.01
Ilość stron: 416
Ocena: 1/10














                         Opis:

Paweł Sieniawski, bohater „Bingo”, najnowszej książki Szczygielskiego, jest prezenterem telewizyjnego serwisu informacyjnego. Ma żonę i córkę, a także... kochanka. Postać ta została zainspirowana obserwowanymi przez autora sytuacjami z życia kilku prawdziwych prezenterów telewizyjnych. Anna, mająca niespełnione literackie ambicje żona Pawła, jest scenarzystką popularnej telenoweli "Okna miłości. Pewnego dnia przypadkiem odkrywa prawdę o swoim mężu, a to odkrycie przekreśla sens całego jej małżeństwa i popycha do zemsty.




















                  „— Musisz mnie mieć za skończoną idiotkę — stwierdzam z goryczą. — Naiwna kretynka. Wyszła za pedała i się nie zorientowała”.
Anna i Paweł są małżeństwem od wielu lat, mają już tak naprawdę dorosłą córkę. Ona jest scenarzystką a on prezenterem telewizyjnym wiadomości. Kto by się spodziewał, że jedna zabawa Pawła w sypialni z kolegą własnej córki odkryje, że jest zupełnie inną osobą...
„— Nie wiedziałem — wyjaśniam

— Czego nie wiedziałeś?

— Że taki jestem.

— Do kiedy?”
Naprawdę myślałam, że tę część mi się spodoba i mnie wciągnie, niestety znowu się przejechałam, a szkoda, bo myślałam, że mi się spodoba. Relacje między bohaterami były kompletnie bezuczuciowo, iż w trakcie lektury nie odczuwałam żadnych emocji, czego żałuję. Jeśli chodzi o naszych bohaterów, to szczerze mówiąc, zostali bardzo spłaszczeni przez autora, z tego powodu, że miałam wrażenie, że byli niczym posągi, które nic nie czują.
               Bingo niestety nie wpisało się w moje gusta, natomiast mam nadzieję, że znajdzie swoje grono odbiorców. Naprawdę miałam ochotę dobrze bawić podczas tej
historii.





Dziękuję za egzemplarz Instytutowi Wydawniczemu Latarnik. 

Komentarze

Popularne posty