Królestwo Złowrogich - Kerri Maniscalco Recenzja 

Autor: Kerri Maniscalco 
Tytuł oryginału: Kingdom of the Feared
Tytuł: Królestwo Złowrogich 
Cykl: Królestwo Nikczemnych (tom 3)
Wydawnictwo: You & YA
Data wydania: 2023.05.17
Ilość stron: 448
Ocena: 1/10


















                            Opis:

Emilia wciąż nie może się otrząsnąć z szoku – jej siostra bliźniaczka, Vittoria, żyje! Co więcej, to na jej zlecenie dusza Emilii została uprowadzona do Krainy Cienia przez wilkołaka Domenico Nuccciego. Sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje, gdy na Dworze Chciwości dochodzi do morderstwa. Ginie wysokiej rangi współpracownik Pana Chciwości. Dowody wyraźnie wskazują na Vittorię, szybko więc staje się ona wrogiem numer jeden wszystkich Siedmiu Kręgów. Emilia zrobi co tylko w jej mocy, by rozwiązać tę nową zagadkę i dowiedzieć się, kim naprawdę jest jej siostra.

Będzie musiała się zmierzyć z demonami przeszłości, ale także stawić czoła bieżącym wyzwaniom. Jej uczucia wobec Pana Gniewu przybierają na sile. Pragnie już nie tylko jego ciała. Chce zawładnąć jego sercem i duszą – tego jednak demon nie może jej obiecać....















                                „— Jak wiesz, klątwa uniemożliwia mi, mówienie o pewnych sprawach. Dzięki temu zyskaliśmy sposobność poznania się na nowo. Zmieniliśmy się oboje. Nie miałem pewności, czy nadal będziemy do siebie pasować tak jak kiedyś. Ale po trochu odnalazłaś drogę do mojego serca”.
Okazuje się, że bliźniaczka Emilii, żyje. Ponadto dziewczyna chce rozwikłać zagadkę i dowiedzieć się kim tak naprawdę jest Vittoria. Demony przeszłości powracają, a do tego przychodzą nowe przeszkody. Czy zdobędzie serce Pana Gniewu?
                             „Wiedziałam jednak, że prędzej czy później poznam prawdę. Musiałam tylko zadawać odpowiednie pytania, by w końcu rozwikłać tajemnicę, która zataczać coraz szersze kręgi. Nawet jeśli po drodze narobię sobie wrogów, trudno — nie była to wygórowana cena i gotowa byłam ją zapłacić”.
Naprawdę myślałam, że ten tom będzie lepszy od poprzedniego, jednak okazało się, że był jeszcze gorszy. Kiedy zaczęłam czytać, nie było jakoś rewelacyjnie i zagłębiałam się w tę historię coraz bardziej. Albowiem im dalej się w nią wczytywałam, to według mnie tego gorącego romansu, który miał mnie rozpalić, po prostu nie było wcale. Jeśli chodzi o całą akcję, gdzie miało być pełno magii, mroku i demonów, w tym zemsty, widziałam może jakieś przebłyski, ale kompletnie wszystko zostało spłaszczone. Nie wiem, czy mogę powiedzieć, że nie polubiłam Emilii, naszej głównej bohaterki, natomiast odnosiłam wrażenie, że jej postać nie była do końca pogłębiona, a szkoda, bo serio myślałam, że będę się z nią świetnie bawić.
                 „Królestwo Złowrogich” niestety nie spodobało mi się, miałam nadzieję, że będą świetne zwroty akcji, lecz nie było żadnych.



Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu You&Ya. 

Komentarze

Popularne posty