Ekstremalnie pechowa wycieczka Lottie Brooks - Katie Kirby Recenzja Przedpremierowa 

Autor: Katie Kirby
Tytuł oryginału: Lottie Brooks's Totally Disastrous School-Trip
Tytuł: Ekstremalnie pechowa wycieczka Lottie Brooks
Cykl: Lottie Brooks (tom 4)
Wydawnictwo: Znak emotikon
Data wydania: 2024.02.28
Ilość stron: 442
Ocena: 4/10











                          Opis:

Biedna ja! Wszystko w moim życiu to katastrofa!

Po wakacjach nadal wyglądam jak pomidor. Jednak kremy z filtrem mają sens…

Utknęłam w domu, bo rodzice poszli na randkę (w ich wieku to przecież żałosne!). I to akurat w ten wieczór, kiedy moi przyjaciele grają w kręgle! Beze mnie!

ALE! Jedziemy na szkolną wycieczkę! A to oznacza CAŁY tydzień bez żenujących rodziców i brata puszczającego bąki. Mam nadzieję, że będę w domku z Jess – choć ona ostatnio cały czas spędza z tą nową Ishą… – inaczej to będzie totalna DRAMA!









              Macie już za sobą całą serię o Lottie Brooks?
                    „OJEJ I JUHUU! MAM TRZYNAŚCIE LAT! JESTEM PEŁNOPRAWNĄ NASTOLATKĄ!”
To kolejne spotkanie z tą serią, chociaż nie czytałam poprzednich części. Nasza tytułowa Lottie, ma już trzynaście lat. Przeczytałam tę książkę w jedno popołudnie i szczerze mówiąc mam podobne odczucia jak w stosunku do pierwszego tomu. Uważam, że jest to dobra seria dla dzieciaków, przede wszystkim jest ona skierowana do osób 9-12+, nie mówię, że starszym czytelnikom się nie spodoba. Osobiście w moim odczuciu nie pokochałam tej całej historii i nie urzekła mnie swoim humorem, ale przyznaję, że dobrze mi się ją czytało, ilustracje również są na plus. 
         Tytuł "Ekstremalnie pechowa wycieczka Lottie Brooks" nie skradła mojego serca, jednak nie było tak, że byłam wynudzona. Ta książka była po prostu ok.



Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Znak Emotikon.

Komentarze

Popularne posty