Legenda o popiołach i wrzasku -  Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska Recenzja 

Autor: Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska
Tytuł:Legenda o popiołach i wrzasku
Cykl: Legenda o popiołach i wrzasku (tom 1)
Wydawnictwo: We need YA
Data wydania: 2022.06.29
Liczba stron: 595
Ocena: 2/10









                             Opis:

Długo zapowiadana i wyczekiwana – nowa, zupełnie inna książka Anny Bartłomiejczyk i Marty Gajewskiej rozpoczynająca niezwykłą sagę fantasy! Wyobraźcie sobie połączenie „Gry o tron” i trylogii „Grisza”. To wartka i przejmująca opowieść o wojnie i odkrywaniu siebie, która rozpali was do czerwoności!

Antoinette żyje na północy, w królestwie Tesaryth. Jest pokojową pracującą w królewskim pałacu. Niespodziewanie otrzymuje stanowisko książęcej ochmistrzyni, co oznacza, że będzie zarządzać służbą tajemniczego księcia Fiyonna Corvusa. To on powoli odkryje drzemiący w niej magiczny talent, który odziedziczyła po swoich potężnych przodkiniach. Okaże się, że przeszłość Antoinette, a zarazem historia jej rodziny, wygląda zupełnie inaczej, niż jej się do tej pory wydawało.

Na południu Rosemary i Raina, księżniczki Zjednoczonego Królestwa Elendoru, stają przed wielkim wyzwaniem. Ktoś dokonuje zamachu stanu i odbiera należny im tron. Oszołomione zdradą siostry uciekają w głąb kontynentu. Zmuszone są zebrać wielu sojuszników, żeby odzyskać swój ukochany dom. Nie spodziewają się, że w międzyczasie odkryją podziemny świat, który wprawi w drganie wojenne bębny, a nad ich przeznaczeniem zawiśnie wizja nadciągającej zagłady.
Czy Antoinette przetrwa próbę i stanie się tą, na którą czekano od lat? Czy siostrzana miłość Rosemary i Rainy jest w stanie przezwyciężyć to, co nieuniknione?
„Legenda o popiołach i wrzasku” to emocjonalny rollercoaster i wstęp do fantastycznej serii, która zawładnie sercami czytelników!













                             "– Ogień twego smoka nie zrani two­jej duszy – po­wie­dział uro­czy­ście Grat­t­zo, od­su­wa­jąc się lekko od oł­ta­rza. – Tak jak oręż twój nie wy­pę­dzi duszy twego smoka."
Lubicie Grę o Tron i trylogii „Grisza”? I chcecie przeczytać, coś, co jest połączeniem obu serii? To jest ta książka, niestety mnie nie porwała...
                 "– To ja mia­łem cię mieć! Ja mia­łem mieć cie­bie i ten cho­ler­ny tron!"
Naprawdę opis zapowiadał interesującą historię, początek w ogóle mnie nie wciągnął, oczywiście szłam dalej, bo liczyłam, że akcja się rozkręci. Nic z tego. Fabuła tej książki w ogóle mi się nie spodobała, z tego powodu, że od początku do końca nie było żadnych intrygujących tematów ani tego "wow". Jeśli chodzi o wątki w niej zawarte to, mogę powiedzieć, że były płytkie i według mnie nie zostały porywająco
poprowadzone, rozpisane i rozwinięte. Ta historia nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia, a jeśli to tylko nudnej lektury. Nie wiem, czy mogę powiedzieć, coś o naszych bohaterach, chyba nic. Z żadnym z nich nie stworzyłam więzi, ani nie żywiłam do nich żadnych uczuć. Jakby byli martwi.
                        Legenda o Popiołach I Wrzasku bardzo mnie zawiodła, a szkoda. Jedyny plus tej książki to to, że ma piękną okładkę i wklejkę w środku.






Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Weneedya. 

Komentarze

Popularne posty