Wilcza Pieśń - TJ Klune Recenzja 


Autor: TJ Klune 
Tytuł oryginału: Wolfsong
TytuÅ‚: Wilcza Pieśń 
Cykl: Green Creek (tom 1)
Wydawnictwo: You&Ya 
Data wydania: 2023.08.23
Ilość stron: 544
Ocena: 1/10











                             Opis:


Oxnard Matheson dorastał w niewielkim, spokojnym Green Creek, w stanie Oregon. Był większy od rówieśników i nieco powolny.

Kiedy miał dwanaście lat, jego tata dał mu cenną lekcję. Powiedział, że Ox nie jest nic wart i ludzie nigdy go nie zrozumieją. Potem zabrał walizkę i odszedł.

Ox miał szesnaście lat, kiedy spotkał na drodze chłopca, który nie przestawał mówić. Nastolatek dowiedział się później, że Joe Bennett nie odzywał się przez prawie dwa lata i że właśnie wprowadził się z rodziną do domu położonego na końcu uliczki.

Ox miaÅ‚ siedemnaÅ›cie lat, gdy odkryÅ‚ sekret chÅ‚opca i jego rodziny. Ta tajemnica zmieniÅ‚a go na zawsze. Monotonna codzienność wybuchÅ‚a feeriÄ… wczeÅ›niej nieznanych barw, zapachów i smaków. StaÅ‚a siÄ™ peÅ‚na przyjaźni, miÅ‚oÅ›ci, krwistoczerwonych oczu i… niebezpieczeÅ„stwa.











             Oxnard przeżyÅ‚ w swoim życiu trudne chwile. KiedyÅ› jego ojciec powiedziaÅ‚ mu, że jest nic nie wart, potem zabraÅ‚ walizkÄ™ i odszedÅ‚. Potem poznaÅ‚ Joego i sekret jego rodziny, który zmieniÅ‚ go na zawsze...
         „— To bariery. CoÅ› siÄ™ z nimi dzieje”.
Naprawdę liczyłam, że będzie to świetne romantasy. Niestety im dalej w las to było nie lepiej tylko coraz gorzej. Ani trochę nie odczuwałam tych wszystkich emocji, na które się nastawiłam. Nudziłam, jak flaki z olejem. Liczyłam, że chociaż będzie kilka momentów w tej historii, które sprawią, że nie będzie tak źle, ale totalnie jestem zawiedziona. Ox i Joe w ogóle swoimi postaciami w moim odbiorze nic nie wnosili do fabuły, byli tylko po to, że by być. Zresztą jak cała reszta. Przyznaję, że okładka piękna, niestety jeśli chodzi o treść, nie byłam w ogóle usatysfakcjonowana.
               Wilcza Pieśń szczerze mówiÄ…c, nie spodobaÅ‚a mi siÄ™ w ogóle, a myÅ›laÅ‚am, że bÄ™dzie to, piÄ™kna historia. Chociaż lubiÄ™ tematykÄ™ wilkoÅ‚aków.




Dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu You&Ya.

Komentarze

Popularne posty